BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Sunday, June 19, 2011

Hey Abah!



hey korang...
hari ni mungkin hari bapa kot.. tak kisah la.. bagi CN la kan hari2 pon hari bapa..
suka hati lah nk celebrate bila.. hehheh

to my abah: abah tengok gambar adik ni..comel kan?? hahaha anak abah yang serabai ni nak cakap selamat hari bapa k.. mmmuuuaah.. jangan risau hadiah abah adik dah beli dah.. huhuhu




ohh kalau korang nak tau family CN dah sambut dah hari bapa ni.. sebab?? My pooh tu dah buat kek dah.. benci kan.. tunggu la CN balik.. huh sentap tau.. menci2.. ahhahaha..

k la korang.. CN nak wat assignment dulu yeah.. have a nice day..

Friday, June 17, 2011

Benefit Of Jogging

hey yaw korang..
CN nak cerita ni.. mood CN sekarang jog time malam2.. sumpah best.. sejuk.. and takder orang so..ok la kan.. hahaha..
then CN saje2 je nk gatal2 jogging.. huhuhu best kan? korang nk join jom la.. leh jadi kurus bukan tu jer dapat jugak jadi lebih sihat.. kan??

so sini CN nak cerita faedah2 jogging kat korang:
1. Dapat salur kan oksigen lebih banyak dalam otak korang.. (so korang jadi lebih pandai la)
2. Dapat menghilang kan rasa letih dan lesu..
3. Dapat memberikan bentuk badan yang korang nak.. fuhh..
4. Dapat kuat kan kaki korang kecikkan saiz peha korang yey..
5. ohh Dapat hilangkan stress..
6. Awet muda kot.. tk nk ke?? hihihi

so.. semoga CN akan terus kan jogging ni ha.. korang doakan CN jadi hot stuff ye.. hahaha.. mmmuuuaah3

Monday, June 13, 2011

Tension nye!

hmm macam ni..
tadi kan sumpah penat, sebab?? nak pergi lah kuar duit dekat bank then punya bapak ramai dow orang beratur.. sumpah annoying... paling nyampah bila time dorang lembab terkial-kial nak kuarkan duit.. huh... eee menci la.. dorang tu nak pergi check baki la bagai huh.. ye memang la hak kau tapi consider la dekat orang belakang.. dah malam kot.. huh.. kau nak kitaorang ni tunggu kau berapa lama.. bukan tu je.. dah la check baki terhegeh-hegeh then nak bayar yuran lagi pun salah masuk no.. hmm apelah sengal sangat.. eeee geram CN tau..

ok la korang CN nak release tension dulu ye.. bye2..

Sunday, June 12, 2011

Outing

hye2..
korang2..semalam kan CN pergi jalan2 dengan kawan-kawan CN la.. banyak gak CN shopping.. kitaorang pergi shopping tu selama 12 jam.. pergh.. tercabut kaki hahaha..
mula-mula breakfast kat kedai nasi lemak yang best dan sedap dekat alor gajah.. kemudian pergi Mahkota Parade and Dataran Pahlawan.. yang kelakarnya 2 3 kali gak CN ulang alik pergi MP and DP tu ha.. sebab?? Nak cari barang huhuhu... then lunch kat MCD yipee.. after that kitaorang pergi la Eye On Malaysia Beach.. ha kat bawah ni la gambar kitaorang huhu ala2 je kan..



with Cik Fuzz



CN beli macam-macam gak lah.. tapi yang keperluan jer.. huhuhuhu ok la korang.. next time CN post lagi ok! tata

Saturday, June 11, 2011

Busy Nye!

hey korang..

ohhh penat nye CN malam tadi.. serius weyh...
Macam ni tau semalam kelas CN start pukul 8.30-10.20 am.. after that, 10.30-12.20 pm.. pergh pastu lunch.. pastu 2.30-4.20 pm then 4.30-7.00 pm... ohhh nampak tak penat dye kat situ..?? nampak kan?? ape?? tak?? eee nyampah la korang ni huh..

then, after that sambung lagi kul 8.30-10.00 pm.. balik je dari kelas pegi annual grand meeting lagi sampai lah kul 1.00 pagi ok.. keesokannye la kan kelas 8.30 pagi yey great bukan.. hahaha

ape2 pon nak cerita kaki CN dah mula rase sakit-sakit.. adoi...
esok nye pulak CN nak jalan2 shopping kat MP and DP yey best2.. walaupun penat tak kisah la kan.. hahahaha...