BLOGGER TEMPLATES Funny Pictures

Wednesday, March 28, 2012

Meet My First Car

 
  
Assalammualaikum.. hello semua.. sudah lama CN tak update blog.. al maklum la busy with my study lg kan. huhuhu... ohh btw hari ni CN nak story sikit pasal present yang gila best from my parent, woot2...

Nampak tak gambar kat atas ni ha.. tet kalau korang nak tau tu la kereta CN sekarang.. hahaha parent CN bagi kat CN.. kira ni first car CN la.. yey! suka gila... kereta ni namanya kembara.. hari tu.. CN tanya mama kenapa kembara?? then mama kata sebab adik tinggi so it suit la dengan org yang tinggin ni.. ha kelas gitu... ala2 CRV la ni.. haih nk ford escape tapi dapat kembara.. huhu tk kisah la.. ok la tu kan.. 

ape2 pun CN happy and bersyukur sangat.. yey.. thank you mama and abah... love you!


Wednesday, March 7, 2012

Hello Dungun


huhuhu Assalammualaikum..

wahh diam tak diam CN dah pun officially study dekat Uitm Dungun...  memang sempoi.. betul2 tepi laut.. yipeeee... atas ni CN tengah berposing depan umah sewa CN.. umah ni dalam bandar dungun tu jgk.. semua dekat jalan kaki je.. biar kurus sikit... hahaha... so far CN pergi kelas naik bas uitm.. mula2 ni rasa susah jugak la... tak biasa lagi ann.. btw makanan kat sini semua sedap2.. yes... happy gila... ohh nanti CN upload lagi gambar uitm kat sane plk k.. this week agak busy sikit... next time la ok!

Mira,Dayah & Ayu kitaorang sama kelas..sama umah..sama bilik... yipee.. BFF hahahha cayalah!

Sunday, February 12, 2012

Malunya Saya

As salam semua... pewiitt! lama dah tak update blog ann...

Sorry la.. my daddy tak bayar bb kot.. so nak tak nak kena la tunggu dia bayar.. nak mintak tak berani, yelah bayangkan last month CN punya expenses sampai seribu kot.. dengan badminton nye lagi.. kuar jalan2.. ha gila nak mintak kat daddy suruh bayar bb mau kena marah kat situ..

But the point is.. CN ade kisah yang amat memalukan plus lawak gak la.. huhu...

kisahnya bermula tadi CN pergi la dinner dengan member CN kat Q Bistro damansara.. member CN Cik Iqa yang drive bawak viva forever warna hitam (tiba2 teringat viva mamat tu) hahah ohh then lepas makan2 kan rasa macam terlebih happy.. gelak2 sampai la CN landing kat tingkap viva hitam member CN.. time tu CN macam relaks lagi.. at first sight CN dah pandang dia punya rim kete dye npe warna hitam? hmm tak syak pape lagi la.. kemudian dengan confidentnye bukak pintu kereta tu and terus landing duduk dengan selesanya sampai la CN kata kenapa bau lain.. CN pun panggil la member CN yang still kat luar kereta.. wei nape kereta kau tiba2 bau lain ye.. and mane pergi bantal kat tempat duduk ni.. heee pastu ann CN terus keluar betul ke ni kereta kau? ha hamek tengok no plat dah sah2 bukan.. hahahah CN dengan Cik Iqa berlari tergelak2 gila2 punya pergh salah kete bhai! hahaha sumpah malu.. nasib baik tuan punya kereta tak de... ahhhhhh!!! muka like merah semacam gelak dah macam orang gila..  Cik Iqa pun blur2 tengok no plat dye.. adoiii.. CN plak dah selamba lepak kat dalam kete ntah sesapa ntah hahaha cam sengal kot..

Yang menjadi persoalannye kenapa kereta tu tak berkunci? haiya.. tengok senang je kalau orang nak rembat kereta kau.. ish3.. pape pun pemiliknya mesti lelaki.. sebab CN boleh bau gak la kereta dia.. dengan kasut lelaki lagi.. mesti korang terbau perfume pempuan dalam kereta korang kan nnt.. tu CN la.. hahaha sorry bro! 

hehehe ape2 pun moral cerita dia lain kali jangan nak kelam sangat ok! please tengok dulu kereta kawan anda.. pastikan dia naik dulu then anda! :) nice experience!